22 Ekim 2014 Çarşamba

yeşil memleket: Bulgaristan

Herkese merhabalar! 

Uzun bir süredir bloguma post yazamasam da, mümkün olduğunca o güzel yorumlarınızı yanıtlamaya çalışıyorum, çok teşekkürler elleriniz dert görmesin inşallah :)

Geçen sefer ortalıktan yok olduğumda tatile falan gitmemiştim. Ancak bu kez tatile çıktım hem de 2 yıl aradan sonra memleketime gittimmm :)) Ben Bulgaristan doğumlu bir göçmen kızıyım :) O kadar özlemişim ki yeşil ülkemi, hiç dönmek istemedim açıkçası..Hatta sevdiklerim Türkiye'de olmasa dönmezdim muhtemelen..

Dokuz günlük bir tatildi ve inanılmaz motive etti beni..Bütün gerginliğim ve stresim uçup gitti adeta :) Ama işkolik olduğumdan dolayı, Bulgaristan'da bile araştırma yaptım ve bir köy okulu ziyareti yaptım :) Bununla ilgili post çok yakında sizlerle..

Tabi bol bol fotoğraf çektim. Bunlardan bazıları;


Küçüklüğümden beri her yaz, genelde tek başıma annem ve babam olmadan, Bulgaristan'a giderim ve 2 ay kadar kalırım. Bu süre içerisinde teyzem bana annemin yokluğunu hiç hissettirmezdi. Teyze, anne yarısıdır, derler ya hani..Gerçekten de öyle :) Velhasıl, burası da teyzemin evinin ucsuz bucaksız arka bahçesi. Her ne kadar şu an güzel gözükse de, hava kararınca çok korkunç oluyor :)


Burası da az önceki arka bahçeden ön tarafa bağlantı yolu. Şu görünen merdivenler de teyzemin evinin merdivenleri :)


Teyzem çiçeklere bayılır. Bu yüzden bahçenin belli yerleri çiçek doludur. Burası da ön ve yan bahçeler :)


Eeee bu kadar yeşillik arasında bana da keyif yapmak düşer :) Bulgaristan kahvesinin keyfi de sadece Bulgaristan'da çıkar :) 

Bu kadar oksijenden dolayı her sabah en geç 9.00'da kalktım hem de alarm olmadan :) Bol oksijenli ve yemyeşil bir tatilden sonra, acayip dinlenmiş bir şekilde döndüm yurda çok şükür. Bulgaristan ile ilgili postlar devam edecek. Şimdilik bu kadar..

Görüşmek üzere, hoşçakalın 

6 yorum:

  1. Merhaba,
    Ben de Bulgaristan göçmeniyim. Bayramda gitme fırsatı buldum ben de. Gerçekten de insan bol oksijen alınca nasıl da erkenden uyanıyor. Hem de dinlenmiş bir şekilde. Her yer yeşil ve dediğin gibi tam anlamıyla huzur.
    Bir göçmen ile karşılaştığım için de sevindim. ^^
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, hoşgeldin :)
      Demekki aynı zamanlarda oradaydık :) evet inanılmaz dinlendirici ve çok huzurlu :) Ben de bir hemşerimle karşılaştığım için sevindim, tekrar hoşgeldin :)
      Sevgiler..

      Sil
  2. Niyetim var aslında Balkan ülkelerini bir gezmeye, ama bakalım nasip olur mu? :)
    Memleketinizle bağınızı koparmamanız ne güzel.
    İstanbul'da (Feshane'de) Rumeli Günleri vardı bu yaz, yiyecekler enfesti:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece Bulgaristan değil, ben de diğer Balkan ülkelerini de çok merak ediyorum :) Bakalım nasip olsun inşallah :)
      Bütün yakınlarımız hala orada yaşıyorlar, bağımı koparmamamın ilk sebebi bu :)
      Evet o Rumeli günlerine gitmeyi çok istedim ancak bir türlü fırsat bulamadım maalesef :/ Yiyeceklerinden hiç şüphem yok, Bulgaristan'a her gidişimde en az 5 kiloyla geri dönüyorum ben :))
      Sevgiler..

      Sil