12 Nisan 2015 Pazar

makyaj tüyoları


Merhaba !
Pazartesi sendromu öncesi sizin de içiniz daralıyor mu :) Yarın işe gitme düşüncesi aklıma düştüğünde, yani tam olarak bu saatlerde, içime bir sıkıntı çöküyor. Bu konuda yalnız mıyım, yoksa sizde de böyle oluyor mu ? Merak ediyorum :)



Bu sıkıcı konuyu geçtikten sonra, gelelim harika bir konuya :) Malumunuz bahar geliyor, bahar mevsimi demek düğün mevsimi demek, düğün mevsimi demek şıkır şıkır elbiseler ve harika makyajlar demek :) Siz de benim gibi kuaför makyajından memnun kalmıyorsanız, buyurun o zaman :) Pinterest'te yer alan makyaj panomdaki favorilerimi sizinle paylaşayım :)
Görseller Pinterest'ten alıntıdır.


Burada birkaç makyaj tüyosu var, göz farı ve ruj belirginleştirmeyle ilgili. 


En beğendiklerimden biri bu. Harika bir gece makyajı değil mi sizce de :)


Bu tonlara bayılıyorum. Basit sade bir elbiseyi bile asil ve şık gösteren bir makyaj.


Bu da en hoşuma gidenlerden biri. Ancak yapılış aşaması biraz zor.


Bunda en çok hoşuma giden kirpikler :) Şahane durmuyor mu :)

Bir de bu aralar makyaj videolarına takıldım. Tavsiye ederim gerçekten de insanı makyaj konusunda geliştiriyor :) Özellikle takip ettiğim Ana Victorino adlı kullanıcının videolarından biri:




Youtube'da bir sürü videosu var, kullanıcı adıyla bulabilirsiniz :)


Tekrar görüşmek üzere, hoşçakalın 

2 yorum:

  1. Göz makyajları çok güzelmiş :)
    Blogunu takibe aldım benim bloguma da beklerim :)
    suslusirine.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) hoş geldin, ben de takipteyim :)

      Sil