5 Nisan 2015 Pazar

son zamanlarda


Mutlu pazarlar !

Yoğun bir iş temposundan sonraki pazar günü, ilaç gibidir resmen :) Ben de dünkü alışveriş çılgınlığından sonra, bu saat oldu hala yatmaktayım :) Bununla ilgili post yakında sizlerle..
Burayı o kadar özlüyorum ki, sırf blog için ev hanımı olasım var yani :) Gerçekten de ciddi ciddi düşünür oldum bunu :)) Neyse, daha fazla uzatmadan gelelim konumuza.. Efenim ben, bu postumu son zamanlarda yaşadığım küçük minicik değişiklikleri sizlere aktarma amacıyla hazırladım :) 



1)Bu aralar okuduğum en sürükleyici kitap, kesinlikle tavsiye ediyorum. Sarah Jio-Böğürtlen Kışı.
2)Bu çiçekler annemin beğenip aldığı, sınıfımın yeni cicileri.
3)Hayatın koşturmacasından bunaldığım bir akşam, sürekli gittiğim kafede kendime terapi yaptım diyebilirim.Tavsiye ederim, bir defter alın bir de kahve, canınızı sıkan üzen ya da mutlu eden ne varsa yazın. Çok rahatlatıyor, sık sık tekrarlarım bunu :).
4)İstanbul'a kar geldiği günlerde çekilmiş bir fotoğraf.
5)Sevdiceğimle kahve içtiğimiz bir fotoğraf. Onunlayken kahvenin tadı bile bambaşka :).
6)Okulumuzda verdiğimiz bir çiğköfte partisi :) Geleneğimizdir; her yeni başlayan öğretmen bir parti verir. O günkü parti, çiğköfteye aitti :). 
7)Böğürtlen Kışı'nı okuduktan sonra, aynı yazara ait tüm kitaplara merak sarıyorsunuz. Bu da harika bir kitap henüz yeni başladım bende, Mart Menekşeleri-Sarah Jio.
8)Yine okulda verdiğimiz bir partiden kare :). 
9)Bir öğrencimin hediyesi olan bu çiçeğe bayılıyorum. Ancak son zamanlarda biraz rahatsız kendisi, bakım gerekiyor. 

Bir sonraki postta görüşmek üzere, sevgiyle kalın 

5 yorum:

  1. Çok çok eskiden günlük niyetine kolaj fotoğraflar yapardım. (Bir günde yüzlerce fotoğraf çektiğim eski güzel günler) Bu posttaki fotoğrafları numaralandırıp anlatma yöntemi de hoşuma gitti, belki çalarım :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki de çalabilirsin :)) Bu yöntemi ben de çok seviyorum :) Kısa aralardan dönüşte iyi oluyor :)
      Sevgiler...

      Sil
  2. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği ayrıca bir de çekiliş var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil