10 Ocak 2016 Pazar

Sebeb-i Zevce

Herkese merhaba!

Bir süre ortalıktan kaybolduktan sonra, buraları nasıl özlediğimi anlatamam..Ama çok çok hayırlı bir iş dolayısıyla yoktum burada.. Gelelim sebebine, ben evlendimmmm!! :)





11 Ekim'de düğünüm vardı. Sonrasında da; tatil, evlilik hayatına alışma, işe alışma derken bunca zaman hiç uğrayamadım bloguma :( Ama şunu çok iyi anladım ki, sevdiğiniz insanla evlenmek, hayatın en güzel şeyi :) İstanbul'dan ayrıldım, yepyeni bir hayata başladım, başka bir şehre (Adapazarı) yerleştim, her şey çok farklı ama bunlara alışmak hiç de zor olmuyor. Çünkü ben en büyük hayalime kavuştum çok şükür, gerisi önemli değil :)

Evimi ve yaşantımı sizlerle paylaşmak için sabırsızlanıyorum. En kısa zamanda bunları içeren bir postla karşınızdayım. Şimdi temizlik yapmalıyım da :):):)


En kısa zamanda görüşmek üzere, hoşçakalın 

2 yorum:

  1. Hayırlı uğurlu olsun , Allah bir yastıkta kocatsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin,teşekkür ederiz :)
      Sevgiler..:)

      Sil