19 Ocak 2016 Salı

sıradan, keyifli bir pazar günü


Herkese merhaba!

Pazar günlerini,küçükken hiç sevmezdim. Çünkü herkes ailesiyle gezmeye giderdi, oyun oynamak için hiçbir arkadaşım evde olmazdı ve hep evde içim sıkılırdı. Biz gidemezdik çünkü babam ve annem çok yoğun çalışırdı. Bu yüzden pazar günlerinin hep yarası vardır bende. 

Belki de bundandır, pazar kahvaltıları benim için çok farklıdır. Tüm aile bir aradadır ve ilişkiler, en az masadaki menemen kadar sıcaktır :) Artık pazar kahvaltıları bana ait olduğundan dolayı, ayrı bir özen göstermeye başladım. Tamam henüz bu konuda acemiyim ama elimden geleni yapıyorum :) Hem masa düzeni, hem de masadaki çeşitler olsun, dikkat etmeye çalışıyorum :)

Evet sıradan; herkesinki gibi bir pazar günü ama evlenince her şey gibi, bakış açısı da değişiyor insanın. Evlenmeden önce de hayat tarzım çok farklı değildi. Ancak evlendikten sonra duygular değişiyor hisler başkalaşıyor. Her zaman yaptığım şeyler daha farklı hissettiriyor. Özellikle de insanın sevdiği her daim yanında olunca böyle oluyor sanırım :)




Pazar kahvaltımız 


Canımız sıkılınca, kendimizi dışarıya attık. Bu da 1-2 saatlik bir gezintimizden :)

Herkese mutlu haftalar, hoşçakalın 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder